קידום אתרים אורגני – שיווק SEO אגרסיבי ברשת עם מאות ביטויים

הכללים השתנו לקידום אתרים

גוגל החליטה להקשות על מקדמי האתרים לטובת המחפש, לשנות את כללי המשחק ולשפר את האלגוריתם לרמה שבה קידום האתרים יכול להיות מבוסס על בניה נכונה של האתר ותוכן איכותי. נכון, בעבר טכניקות של קידום אתרים מהסוג הזול והמהיר עבדו. היום, עם העדכונים שערכה גוגל בשיטת דירוג האתרים בשנתיים האחרונות נותרו ברשת בעמודים הראשיים אתרים משלושה סוגים: אתרים מוכרים כמו למשל ויקיפדיה, המופיעים בראש רשימות החיפוש. אתרים הכוללים מידע רב על חברות וארגונים, כמו דפי זהב, YELP ואתרים דומים, אתרים המכילים תוכן הרלוונטי לגולש

מה זה קידום אורגני SEO ?

SEO הינו אחד התחומים המאתגרים ביותר בעשור האחרון, השינויים התכופים בעדכוני שיטת דירוג האתרים, והניסיונות של גוגל להלחם בחברות המבצעות קידום אתרים מתוחכם, טכניקות שנועדו “לשחק” נגד החוקים של גוגל, ולנצל עקרונות רגישים כמו מספר קישורים נכנסים מאתרים אחרים, קישורים לאתרים מחוות מאמרים (אתרים שכל תכליתם פרסום מאמרים לצורך קידום האתר אך בלי ערך ממשי לגולשים) ועוד טריקים של מקדמי אתרים המנסים להראות תוצאות קידום מהירות
אם ברצונך לקבל מידע נוסף על קידום אתרים לחצו כאן וכנסו לויקפדיה

  צור קשר         

full-width-testimonial-layer

כיום אנו בטרגט יודעים לפענח את האלגוריתמים החדשים

כיום אנו יודעים על קידום אורגני בעל תוכן רלוונטי ללקוח וקידום שאינו אורגני (באמצעות טריקים שונים לניצול חולשות של האלגוריתם של גוגל), כל שנותר ברשת הוא קידום אורגני בלבד, וחברות שחיפשו את הדרכים הקצרות עובדות עכשיו קשה על מנת לכתוב את האתרים מחדש על מנת שיתאימו לשיטת דירוג האתרים של שנת 2016. צור קשר עמנו עוד היום על מנת ללמוד איך לעדכן את האתר שלך או לבנות אתר חדש שיכלול התייחסות לכלל השינויים בקידום האורגני של השנים האחרונות.

מומחי קידום האתרים של חברת טארגט

התנסו בחודשים האחרונים בשינויים אלה, ועמלו על התאמת האתרים השונים שאנו מנהלים לאלגוריתם החדש של גוגל. תוך ניסוי ותהייה גילינו את האלמנטים השונים המשפיעים כיום על מיקום האתר בגוגל, ומבלי ניסיון לרמות את המערכת, אנו מסייעים למאות הלקוחות שלנו לשמור על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים באזור שלהם.

קידום אורגני מותאם למכשיר שלך

חברות קידום האתרים מתמודדות היום עם קושי יחודי - גוגל מציגה תוצאות שונות לכל גולש - בהתאם למכשיר בו הוא משתמש (אתרים שמותאמים לסלולר יוצגו יותר למחפשים מהנייד, אתרים שמותאמים ל IPAD יוצגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש למשתמשי IPAD וכדומה),למיקום הפיזי שבו נמצא הגולש. לכן אם אדם נמצא בסמוך למסעדה סינית ומחפש מסעדות סיניות באיזור, הוא יראה את מודעות הפרסום הממומנות, ואז בתוצאה הראשונה את המסעדה הסינית הממוקמת בסמוך אליו.