בניית אתר וורדפרס

עוד אין לכם אתר? תוכלו לנצל זאת. קידום אתרים מוצלח תלוי מאוד באיכות האתר ובהתאמת אתר האינטרנט לגוגל.
בכדי להתחיל את הצעדים הראשונים שלכם באינטרנט בדרך הטובה ביותר מומלץ לתת לחברת SEO לבנות עבורכם אתר מותאם לקידום אתרים.

קידום ובניית אתרים טרגט

בנוסף חשוב לדעת!
תהליך קידום האתר מתחיל כבר עכשיו – בשלב אפיון ובניית האתר, ולא להפך.

מהם השלבים הנכונים בתהליך של בניית אתר אינטרנט?

אפיון

בשלב ראשוני זה ננתח ונאפיין את העסק. מיהו קהל היעד? מהו היתרון והבידול במוצר או השירות אותו אנו מוכרים, איזו תדמית האתר צריך לשדר? מה אנו מצפים מהאתר ועוד…

יש לציין ששלב זה הנו קריטי עבור הקידום לאחר מכן. כל אתר מתנהג אחרת ולכל אתר אסטרטגיית קידום שונה. קידום אתר קופונים אינו דומה לקידום אתר תיירות וקידום אתר תדמיתי אינו דומה לקידום אתר מסחר אלקטרוני.

עיצוב מותאם לגולשים בנייד

בוחרים תדמית אתר! בשלב זה אנו תופרים עיצוב ייחודי שיתאים במיוחד עבור המוצר או השירות שלכם כמובן שמקפידים על עיצוב מותאם לגלישה מהנייד או במילים אחרות עיצוב רספונסיבי.

פיתוח אתר

לאחר שבחרנו עיצוב מתאים צוות התכנות מתחיל לעבוד על האתר ולהפיח בו חיים. בסיום הפיתוח נעלה את האתר לשרתים אך עדיין לא נאשר לגוגל לסרוק את האתר.
בעת פיתוח האתר חשוב מאוד לעבוד עם חברה לבניית אתרים המכילה צוות תכנתים עם רקע מקצועי של SEO – קידום אתרים אורגני בגוגל, ידע זה יכול לתרום רבות לאינדוקס יעיל במנועי החיפוש של גוגל. אנו ממליצים בחום על חברת בניית אתרים לעסקים – החברה עובדת בארץ ומספקת שירות מקצועי ואמין.

הקמת תשתיות SEO

בשלב זה נקים תשתיות קידום במערכת הניהול ונדאג שהאתר יופיע לגוגל בצורה מושלמת כבר בסריקה הראשונה של גוגל. לסריקה הראשונה קיימת חשיבות רבה בעיניי גוגל.

קידום אתר

מתחילים!
שלב הקידום יוצא לדרך. כמובן שהתוצאות יגיעו בהתאם עקב עבודת בניית אתר נכונה ומתאימה לגוגל.

לפרטים נוספים אנו צרו איתנו קשר למספר – 072-3384-319